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Stellt sich raus: Wenn man das Testing an Freiwillige crowdsourced, sind die Teilnehmer nicht aus dem Enterprise-Bereich. So segelte der Code ohne Probleme durch Monate des Testens.
Und jetzt merken plötzlich alle, wie sehr sie sich von Chrome abhängig gemacht haben.
"This has had a huge impact for all our Call Center agents and not being able to chat with our members," someone with a Costco email address said in a bug report. "We spent the last day and a half trying to figure this out.""Our organization with multiple large retail brands had 1000 call center agents and many IT people affected for 2 days. This had a very large financial impact," said another user.
"Like many others, this has had significant impact on our organization with our entire Operations (over 500 employees) working in a RDS environment with Google Chrome as the primary browser," said another system administrator.
"4000 impacted in my environment. Working on trying to fix it for 12 hours," said another.
"Medium sized call center for a local medical office lost a day and a half of work for 40-60 employees," added another.
Auf der anderen Seite muss man sagen, dass bei Chrome erstaunlich wenig schiefgeht. Wenn man das mal mit den ganzen verkackten Windows-Patches vergleicht, ist Chrome geradezu ein Anker der Stabilität und Verlässlichkeit.Update: Zur Klarstellung: Die Firmen haben das getestet und Chrome war erfolgreich im Einsatz, aber der Autoupdater von Chrome hat halt eines Tages diesen Experimentalcode ausgerollt, und ein "mach mal das letzte Update rückgängig" gibt es bei Chrome nicht.